onsdag 12 mars 2008

"en sak för sig"

Jag vet egentligen inte varför jag fortsätter läsa aftonbladets nätupplaga. Tidningen är ju egentligen inte mer än ett skämt. Kanske därför jag läser? För att få en rolig stund menar jag...

Iaf idag listar aftonbladet "schlagerns" rikedom och fattigdom. Man har gjort en unik lista där man skriver att Christer Sjögren tjänar mest pengar ...Nordman är tydligen fattigast. 
Headline taxerade 1600 kr förra året. Headline är nyss fyllda 20 år och gör ett uttalande " Om jag haft mer pengar skulle jag kunna fokusera på uppgiften bättre, kunna slappna av mellan uppträdanden" och han menar enligt aftonbladet att artisternas inkomster kommer att avgöra finalen på lördag.   Lägg av!  Spela er musik, gör den bra och få röster... sagt och gjort. Jag tror inte att Christer Sjögren vinner på lördag bara för att han är 57 år och har mest pengar på kontot..

innan jag avslutar: Aftonbladet det heter Melodifestivalen... Frida med Headline är tex inte schlager, inte heller BWO, Nordman eller Amy Diamond.  Det är vällan egenligen bara 3 schlager artister med i årets final. 





Inga kommentarer: