söndag 16 mars 2008

"When in Europe don´t miss Skurup"

Så vad ska man säga om Gårdags kvällens final? Våran gäst som var på besök från Nya Zeeland tyckte faktiskt att Charlotte skulle vinna "She is handsom and have leggs up to the armpits" , precis som svärfar tyckte. Om Nordmans låt sas det: "I can´t understand what he singing but the song is to dark for me".  I Nya Zeeland har man inte denna Melodifestival kulturen och det märktes att det var nog lite svårt att förstå sig på hela det svenska konceptet. 

Gårdagskvällen var riktigt trevlig och jag tror att Svåger och Svärmor tyckte deras Födelsedags firande var lyckat :D 

Nej, ska nog ta och försöka lägga lite kyla på mig och hoppas att Tavegylen hjälper snart. Jag har fått misstänkt Mat-allergi igen och har en hemsk klåda på hela kroppen.. .


 




4 kommentarer:

Millo sa...

ja tyckte att charlotte skulle vinna MEN, svenska folket röstade på Sanna Nielsen så hon borde ha vunnit! hennes låt var oxå super bra =) kul med besök från Nya zeeland :) släkting till masso?

ika sa...

Min svägerska kommer ju från Nya Zeeland och min svåger och svägerska flyttar dit nu i sommar ...iaf så hennes mamma var på besök... masso och jag har aldrig träffat henne innan men mina svärföräldrar har träffat henne några gånger och dom har en riktigt god relation.

Som jag sagt innan till dig så diggar inte jag Sanna.. av dom som var med igår tycker jag Rongedahls bröderna skulle vunnit .. annars tycker jag min favorit från deltävling 4. (som inte var med igår) .

Millo sa...

hehe nej ja vet att du gillar sanna, de var bara min åsikt

ika sa...

Rättelse: INTE gillar Sanna....(!!!!!)
ge jag vet du gillar henne ...