fredag 14 mars 2008

Its friday baby!

it´s Friday baby! 

Jupps idag är det fredag :D 

Niklas Strömstedts låt "för många ord om Kärlek" spelas i Markus Itunes. När han först började spela den tyckte jag det var snällt att han spelade den för min skull, det är kärlek tänkte jag. Men pyttsan. Han spelar den för att han tycker den är bra!!!???  Markus som bara lyssnar på Iron Maiden, Nightwish, Linkin Park, Metallica mm har börjat tycka Niklas Strömstedt är bara!  Denna Fredagen är ju bara för bra för att vara sann! *läs sista meningen med lite små irroni

Idag har jag varit och solat. Det är ganska skönt att få några filosofiska minuter i solariet.  Idag låg jag mest och funderade på om det är för tidigt att Påskpynta ännu? Eller kan jag få gå och köpa lite påskris idag? 

Dagens fråga: Är det okey att köpa hem lite Påskris idag? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha masso har blivit en tjej :D

Suzesan sa...

Absolut. Man köper påskris när man vill! Hahaha så roligt inlägg. Bra att han gillar NiklasS...sprid vidare. Jag gillar oxå Niklas det kanske märks!Jag har haft honom som idol alltid. Stort!
Missade första tiden av honom för då var jag upptagen av annat. Jag jobbade långt från land då!
Ha en bra fredag
/S