söndag 2 mars 2008

Så har helgen gått...


översta bilden: Me and Anton 
nedersta bilden: Elvis vilar på mammas mage. 

Min Lillebror kom ner i Tisdags till storstaden och veckan har verkligen gått snabbt.
Snart är söndagen redan slut och det är bara en dag kvar tills Anton ska sätta sig på tåget hem igen. 
Anton-veckan har bestått av ganska mycket vila ändå. I onsdags var det lite bok-rea besök
och sedan en hel del spel på nyinköpta Nintendo Wii. Torsdagen bestod av ett besök hos vetrinären med Elvis, det var så fint väder så vi tog med oss båda hundarna och gick på långpromenad enda bort till Djursjukhuset, på Kvällen hade jag bowling träning och Anton fick vara med och spela. Fredagen bestod av lite shopping på dagen, kvällen var det spelkväll efter så ska det låta och sen kom lördagen och Melodifestivalen. Niklas Strömstedt borde ha gått vidare till final, ja menar om Christer Sjögren kunde gå till Globen så skulle Niklas utan tvekan ha gjort det samma. Men Men man kan inte debba ihopa för det. Efter Melodifestivalen gick grabbarna ut och festade, vilket har resulterat i mycket bakfylla här hemma idag, förutom för mig och Elvis som har varit oförskämt pigga eftersom vi var så kloka och gick och lade oss istället för att gå ut och röja.

I morgon är det måndag som sagt, Ani kommer igen och det kommer bli mycket bus här hemma. Jag ska dock släpa med mig Anton ner på bowling shoppen och hämta mitt nya bowlingklot och på kvällen är det träning igen.. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det har varit en bra Anton-vecka :D

Jag vill se ditt klot nu juh... hur coolt som helst...

//Masso