tisdag 2 februari 2010

64 dagar kvar

Jag har äntligen bestämt mig hur jag ska göra på min födelsedag.
Beslutet skulle ha fattats redan i november men det kom idag, 3 månader försent.
Tanken var att det skulle vara en stor fest och "alla" (dvs familj, släkt och vänner) uppifrån skulle bjudas ner osv men jag struntar faktiskt i det, helt ärligt.
Jag drar till Solen istället, tror till och med att jag kommer att dra iväg själv
men det är inte bestämt ännu iof och resesällskap kan ju vara trevligt om någon vill följa med.

Jag ska tydligen ha ett litet kalas också sägs det men jag vet inte, kom om ni vill?
kan man säga så? Det händer ju iaf något väldigt stort på morgonen den 6 april som är mycket större än att fylla 30 för mig personligen så jag kanske kan få åka till solen någon dag efter det?

Förrvirrad men har iaf fattat ett av två beslut. eller ett av tre kanske,
måste ju bestämma om jag ska åka till Dubai och mina vänner där nere eller om jag ska åka till Venezuela igen.

Inga kommentarer: