måndag 8 februari 2010

Det lyser fattigdom...

Min svärmor är så rolig, hon är så bra och charmig.
Hon säger alltid vad hon tycker och är ganska spontan.
Det kanske är så med äldre damer? Jag uppskattar det iaf.
Hursom så när vi gick förbi henne igår eftermiddag så
hade jag min trasiga tjocka vinterjacka på mig och mina trasiga vantar på mig,
det är en ficka som har gått sönder i en av sömmarna på jackan och vantarna
har gått sönder i högra tummen, trodde inte att det syntes så bra...
hursom så fick jag höra " det lyser fattigdom om dig idag" haha, jag bara skrattade,
men vågade inte ta den jackan till kontoret idag innan jag lagat fickan som är sönder,
inte heller vantarna som gått sönder. Jag tog min tunnare vinterkappa istället
och lämnade vantarna hemma. Vågar jag ens ha dom på mig när jag går ut
med hundarna nästa gång?

Inga kommentarer: