tisdag 16 februari 2010

Himlen kan vänta?


Jag ser en ängel, älskade ängel. Inte bara engång har jag i helgen lämnat min kropp, senast i natt var jag uppe och svävade och ängeln tog ett släppande tag.

Opererades inatt och har nu 2 stora slangar en röd och en blå ut från halsen, om en timme ska jag åka till lund. Blodprov är sent till köpenhamn och om jag bara orkar kämpa på och kämpa vidare så har jag kommit en mil på väg med 13 kvar.

Fokuset, fokuset jag får inte tappa fokuset.

Hur kunde det bli så illa? Hur kunde det gå så fel?

Fokus nu erika! Tappa inte fokus! Himlen får vänta någon dag till!

Nu tar jag mina sista tag och kör gärnet! Fokus fokus fokus.

9 kommentarer:

Anonym sa...

kämpa nu...
de kommer att ge resultat.. kämpa...

/A-K

Emelie sa...

himlen kan vänta ett BRA tag till tycker jag!!

Anonym sa...

kämpa på !! :)

jjakesson sa...

du fixar detta erika! utan problem! det vet jag.. & du och alla som står dig nära!

Jessica

Anonym sa...

Erika,jag och flera vänner fortsätter att be för dig. vila i Guds famn. Kram

Susanne T sa...

Föregående var från Susanne T. inte meningen att vara anonym.

Anonym sa...

Kom igen nu nästan grannen, jag och thaba hejar på dej!!
Henrik

Sofia sa...

Du är så stark, det här fixar du!!!!!

/Sofia

ika sa...

jag lovar jag ska...tack älskade vänner för er hjälp i min kamp mot klockan!

susanne du är en klippa, en ängel så nära vid min sida fást det fysiska avståndet är så långt...men närheten är där jag känner den.

henrik o thaba jag lovar snart är dét hundlek och hundgrannfejd igen :P Elvis är ju faktiskt lite kär i thaba fast han kanske inte erkänner det alltid och edith tror ju att hon ät lika stor, minnst sagt....hälsa alla hemma i parken från mig, jag har inte flytt fältet min kropp har bara tagit lite semester! snart kommer jag igen jag lovar!

jessi, sofia och Ak, jag har inga ord, älskar er så mycket.

och till er andra som komenterat här, om ni bara visste hur mycket ert hopp hjälper att hålla fokus