torsdag 4 februari 2010

En hemlighet, byxor och konfimander

jag känner mig lycklig och glad.
jag har en hemligt, eller vet något som inte ni vet
och jag tänker inte berätta det för någon
eller jo men inte nu...
det är iaf något riktigt spännande att se fram emot.


jaha annars då? var och köpte 3 par byxor i dag på lindex,
dumt kan tyckas i och med att fastan börjar den 17 februari och varar fram till 1 april,
dvs jag kommer ju att tappa en del vikt under den tiden. Men nu var jag så smart att ett par av byxorna jag köpte är damstorlek 34 (xsmall) vilket jag hade innan jag gick upp i vikt när jag hoppade på kryckorna, så iaf dessa kommer sitta super bra efter fastan, dessutom kostade dom 50 kr på halva reapriset inne på lindex. De andra 2 byxorna jag inhandlade i dag var ett par baggiejeans med resår därnere som jag tycker är grymt snygga, 299 kr på lindex och sedan ett par kostymbyxor, ävn dom var på rea så dom kostade 79, 50 kr.. mycket billigt tycker jag. lindex byxor passar min halvsvankiga rygg och när man handlar så där billigt så kan man köpa flera par... baggibyxorna var dessutom av ekologisk bomull.

nej nu måste jag göra mig klar och förbereda konfimandsundervisningen
som börjar om en timme. Jag ska träffa konfimanderna för första gången idag,
mycket spännande och roligt. Hoppas dom är snälla, är 14 åringar snälla?

Inga kommentarer: