fredag 5 februari 2010

år 2010

Nu känns det verkligen att jag varit vaken i tolvtimmar, ganska precis faktiskt
eftersom jag vaknade kl 03,10 i natt. tog ut Edith Piaff, som också vaknade då, i trädgården
och sedan gick det inte att somna om. Jag var smått desperat på sömn.
hm undra om man verkligen säger så, desperat på sömn? Det låter fel...

Nåja vi är inne i årets andra månad och det går galant. Jag har äntligen börjat kunna se fram emot året som kommer och framför allt april kommer att bli en väldigt händelserik månad. Sedan är det 4 veckor i sommar som kommer bestå av helt nya upplevelser. i höst kommer det förhoppningsvis små chihuahua bäbisar och i december kan jag förhoppningsvis sitta i min gungstol och blicka tillbaka på året med ett stort brett leende. men vem vet. fram till nu har det handlat om att organisera sin vardag och planera som den planeringsmänniska jag är.

Jag önskar att jag kunde berätta något roligt för er snart.
Efter helgen kanske jag kan berätta, efter helgen kanske jag får berätta.
Jag vill varken säga A eller B ännu, nåja den som lever han får se.
Jag ser fram emot kvällen iaf och jag ser fram emot helgen även om
jag ska sitta inlåst och skriva en analys av ett förarbete den mesta tiden vilket ser ut som det svåraste jag hittills gjort.

Inga kommentarer: