lördag 20 februari 2010

Dag 12, lördag nummer 2

jag ska absolut inte tänka tillbaka på hur dålig jag var förra lördagen när "vi" låg på malmö sjukhus utan jag ska istället bara blicka framåt och se det positiva i det hela som är här och nu.. jag är så oerhört oerhört lättad över vetskapen att jag så småning om kommer att bli frisk eller återställd iaf, ingenting hittills tyder på något annat..

Det är dag 12 idag på sjukhuset, dag 12 på förlamningen. min vänstersida blir bara starkare och starkare hela tiden men jag tycker mig inte se någon som hellst förändring på högersidan. den bara ligger där och ser fin ut, nåja att det bara är en halvsides förlamning nu är ju helt otroligt.
i helgen har jag fått i uppdrag att träna höger armen med vänsterarmen dvs att med vänsterarm ska jag lyfta höger arm och vicka på den osv så att den så småning om vaknar.
kanske får tala med den lite och fråga hur länge den tänkte ha semester?

ang min tävling mot lilla Emilija så är det sedan ett par dagar även en tävling mot min storasysters lilla 1 åriga dotter Stina. vilka vinner ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, småtjejerna leder ju tävlingen just nu. Men med din kämparglöd kommer du fram som segrare. Det är jag säker på! Keep up the good work!
/Kram från Järvsö