måndag 1 februari 2010

Förklaring till 1års inlägget

Då det ser ut som att det har blivit lite missförstånd med mitt inlägg som hette 1 år
så vill jag här med förklara att det alltså var ett år sedan jag flyttade från Vellinge till Trelleborg
och det var alltså inga metaforer jag talade i, inte i det inlägget. Jag och Elvis har bott i vårt hus i Trelleborg i ett helt år nu och inget annat. På vägen har vi dels fått 2 nya familjemedlemar men vi har också förlorat en familjemedlem i en sjukdom, trots det så trivs vi väldigt bra där, speciellt nu när vi ska få nya grannar också, då kan allt bara bli bättre.

Och huset verkar trivas med oss också trots att det skrämde oss häromdagen när det var en tavla som ramlade ner från en vägg, och det var alltså heller ingen metafor utan tavlan ramlade ner från väggen så antinge spökar det eller så ville inte väggen att tavlan skulle hänga där mera.

jag hoppas detta gör saken klar eller klarare, jag och Elvis har alltså bott i Trelleborg i ett år och inget annat. jag har varken haft en käreste ett år eller har ett barn på ett år.

Inga kommentarer: