lördag 6 februari 2010

första melodifestivalen avklarad

jaa! 2 rätt, både Ola och Salem al Fakir gick ju vidare till globen, jag hade ju tippat Anders Ekborg också till globen eller andra chansen så den gick ju bort men de andra två hade jag ju rätt på iaf :D är ju riktigt duktig på dessa tipsen så jag borde kanske söka jobb på Betzon?

Men vad var det med fröken Meltzer? Jag tyckte inte alls om hennes klänning ikväll och jag vet inte om det var min Tv det var fel på eller höll klänningen verkligen på att ramla ner? Tyckte den satt lite långt ner... sen har vi, jo Åh Dolph! min nya idol honom ska jag hejja på under hela tävlingen! Måns är ju bra programledare men kan han inte få vara med och tävla också?
längtar redan till nästa lördag kväll.

Nu ska denna ta och sova lite, ska gå upp runt klockan 05 igen tänkte jag och göra klart analysen jag måste sända iväg i morgon, jag lovar att det är lätt det svåraste jag har gjort hittills. Inte att gå upp klockan 05 utan denna analysen som jag håller på med.

Inga kommentarer: