lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen!

wohoo om 5 minuter börjar melodifestivalen och jag har inte hunnit tippa vinnarna ännu.
Ska försöka hinna det nu innan den första deltävlingen börjar.

Vidare till final går ( mitt tipp innan jag hört låtarna):

Deltävling 1 : Ola och Anders Ekborg ev även Salem Al Fakir

Deltävling 2: Andreas Jonsson, Eric Saade och Andra generationen

Deltävling 3: Alcazar, Darin, Elin Lanto

Deltävling 4: Pernilla Wahlgren, Peter Jöback och Py Bäckman

Så nu ska det bli intressant att följa melodifestivalens alla deltävlingar :D
undra om jag har rätt eller fel

NU börjar det!

2 kommentarer:

camilla sa...

Men är det inte bara 2 som går vidare ;)) ?? Hoppas darin vinner hela skiten ;)) han är så pass internationell ;).

ika sa...

jo men någon går ju tillandra chansen oxå ju....och med 3 så gaderar jag mig