söndag 14 februari 2010

kritiskt

nu är det illa, riktigt illa .....

vad i helvete gör vi på ett universitetssjukhus när det inte finns några läkare på plats????????????? och vad i helvete gör man på ett sjukhus när man bara blir sämre och sämre????

tackar på förhand alla undersköterskor och sjuksköterskor på neurologen i malmö för ert underbara omhändertagande och er service till oss båda hela veckan som varit och helgen. ni är guld värda och skulle ni ha fått styra över vården skulle den sett mycket bättre ut!

övrig personal och politiker tycker tydligen att man ska dö när man är 29 år och 10 månader. sen får man bara vara sjuk måndag till fredag mellan kl 08.00 och 16.00 då det finns personal på plats.

nu har nattpersonalen kommit och ska ringa upp en jourläkare, detta skulle ha gjorts i fredags kväll redan, absolut senast kl 09 i morse då erika blev förlamad i ryggen och huvudet.

Förvarats kunde vi gjort hemma.


// jakob å erikas vägnar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stå på dig kräv dina rättigheter.. Mina tankar går till dig, krya på dig kram Malin...

Anonym sa...

Styrkekramar till dig Erica från Jenny (din gammla klasskompis)

Kämpa på nu! Det finns så mycket trevligt att leva för.
Om inte annat så för att återfå styrka i dina muskler så du kan sparka alla korkade läkare och politiker på smalbenen!

Håller tummarna för dig!

Anonym sa...

keep on.. u make it.. du vet att ja ALLTID har rätt..

tänker på dig..

puss A-K

Anonym sa...

hade velat skicka blommor och hundra kramar till dig. känner inte dig men blir rörd av att läsa här i din blogg. förstår inte vad som hänt? och varför du inte får rätt vård? hoppas ni kan stämma skiten ur dom, och att dom fort som satan ger dig rätt vård!! krya på dig!! hejar på di

Unknown sa...

Hej Erika och Jacob, jag ber för er båda, jag finns för er, ring om det är nåt ni behöver, var ligger Du, i Lund?

Gud ge mig sinnes ro, gud ge mig sinnes ro att. acceptera det jag inte kan förändra mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.
Jacob ring mig jag vill veta hur ni har det och vad ni gått igenom.
Gudsrika välsignelse till er båda.
kram/pax Chris 0733-655400

Anonym sa...

ERIKA! tänker på dig nu i din svåra stund... jag hoppas att läkarna i Lund kan hjälpa dig bättre! så sjukt att det ska krävas anmälningar enligt lex maria för att något ska hända!

Sänder en massa styrke kramar, och en vetskap om att jag tänker på dig! Ge inte upp!