onsdag 3 februari 2010

pyjamasparty i snöstorm

Usch och fy vad jag är trött!
Jessi kunde inte komma hem från jóbbet igår så hon skulle sova hos mig,
det gick lixom inte att köra bil från Trelleborg till Höllviken i snöovädret,
när det knappt gick att gå från Statoil hem till mig.
Vilket iaf resulterade i att vi satt vakna hela natten och hade pyjamasparty,
eller tjejsnack. kl 05.30 i morse så tyckte vi inte att det var någon idé att somna,
vilket vi bittert ångrar nu. Jag ska vara i Lund hela dagen idag så jag hade verkligen
behövt några timmars sömn. Jag menar om ögonen går i kors redan nu,
hur ska det då vara kl 14 i eftermiddag?

Nåja dags att gå ut med hundarna och göra sig klar för en dags äventyr,
jag får dricka coca cola eller något som gör att jag orkar hålla ögonen öppna.

Inga kommentarer: